ARIZA TESPİTİ VE ONARIM

Most Teknik servisimiz Kesintisiz Güç kaynağı ve network konularında her türlü arızaya cevap vermek üzere gerekli donanım ve eğitime sahiptir. Müşterilerimizden gelen arıza kayıtları en kısa sürede ilgili birimimize yönlendirilerek sorun tesbit ediliri ve müşteri onayını takiben arıza giderilir.

Firmamız teknik servis anlamında aşağıdaki konularda hizmet yeterlik belgesine sahiptir:

1. TS 13242 (09.01.2007) YETKİLİ SERVİSLER - BİLGİSAYAR AĞI BİLEŞENLERİ VE SİSTEMLERİ İÇİN - KURALLAR STANDARDINA UYGUN HİZMET VEREN
- LEGRAND ELEKTRİK SANAYİ A.Ş. YETKİLİ SERVİSİ (20.04.2011) (LEGRAND) MARKALI
2. TS 12498 (09.03.2010) YETKİLİ SERVİSLER - BİLGİSAYAR VE ÇEVRE BİRİMLERİ İÇİN - KURALLAR STANDARDINA UYGUN HİZMET VEREN
- BİMEL ELEKTRONİK MAMULLERİ PAZARLAMA LTD. ŞTİ. YETKİLİ SERVİSİ (08.01.2008) (DIGITUS) MARKALI
- BİLKOM BİLİŞİM HİZMETLERİ A.Ş. YETKİLİ SERVİSİ (APPLE) MARKALI
3. TS 12643 (20.04.2004) YETKİLİ SERVİSLER - KESİNTİSİZ GÜÇ KAYNAKLARI İÇİN - KURALLAR STANDARDINA UYGUN HİZMET VEREN
- İNFORM ELEKTRONİK SANAYİ VE TİCARET AŞ. YETKİLİ SERVİSİ (INFORM) MARKALI
4. TS 13147 (19.04.2005) YETKİLİ SERVİSLER - BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÇİZİM MASALARI VE YAZICILARI İÇİN - KURALLAR STANDARDINA UYGUN HİZMET VEREN
- BİLKOM BİLİŞİM HİZMETLERİ A.Ş. YETKİLİ SERVİSİ (APPLE) MARKALI
5. TS 13164 (08.11.2005) İŞ YERLERİ - KABLOLAMA HİZMETİ VEREN - GENEL KURALLAR STANDARDINA UYGUN HİZMET VEREN